AGILE – nowe podejście do public relations

Jak zarządzać dziś komunikacją? Jakie media i jakie platformy komunikacji wybierać do prowadzenia działań public relations? Na które osoby opiniotwórcze postawić – dziennikarze, blogerzy czy aktywnych użytkownicy Snapchata a może Instagrama? Jak planować komunikację, aby zapewnić spójność przekazom, i jak mierzyć efekty?

To niektóre z pytań, jakie na co dzień stawiają sobie osoby profesjonalnie zajmujące się public relations. Rozmawiamy na te tematy także w strukturach Havas PR oraz z naszymi Klientami. W efekcie wymiany doświadczeń oraz czerpiąc z wielu lat doświadczenia w komunikacji powstała książka AGILE PR, której autorką jest Marian Salzman, szefowa Havas PR Global Collective wraz z zespołem.

Publikacja oddaje naszą sieciową filozofię działania AGILE public relations. Zachęcamy do rozmów z nami o nowym podejściu do komunikacji a także do zapoznania się z publikacją, którą można nabyć tu: AGILE PR