Apsys – kampania przedotwarciowa Centrum Posnania

Jak w dużym mieście, takim jak Poznań, wypromować kolejne centrum handlowe i przyciągnąć atrakcyjnych najemców już na dwa lata przed jego otwarciem? Postanowiliśmy odwołać się nowoczesności, która wyróżnia Posnanię i wokół niej właśnie zbudować strategię komunikacji B2B w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Nasze działania zmierzały do zbudowania wokół Posnani aury nowoczesności, która była także wspólnym mianownikiem wykorzystanych w tym celu narzędzi promocji. Projekt składał się z niekonwencjonalnych eventów, interaktywnych newsletterów, designerskiego showroomu, promocyjnych filmów z dronów i zastosowania technologii wirtualnej rzeczywistości.

Spektrum narzędzi wykorzystanych w komunikacji B2B Posnani wsparło działania realizowane przez inwestora i przyczyniło się do rezerwacji 90% powierzchni. Projekt został nagrodzony Złotym Spinaczem 2015 w kategorii „Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze”.