Euronet – wypłata walut w bankomatach

Jak atrakcyjnie zaprezentować nową usługę bankomatów sieci Euronet, a jednocześnie budować jej wizerunek jako firmy innowacyjnej? Odpowiedzią Havas PR na to wyzwanie okazali się podróżujący blogerzy.

W ramach naszej współpracy, marka Euronet jako pierwsza polska firma z branży finansowej zaangażowała do swojej kampanii blogerów. W materiale wideo, promującym wypłacanie walut GBP, NOK i SEK z bankomatów Euronet, znani blogerzy opowiadali o tym, do czego przydaje się gotówka za granicą. Film bardzo szybko zyskał popularność w sieci, a Euronet zyskał dodatkowy szum medialny dzięki publikacji na Snapchacie i Facebooku Jemerced (Jessiki Mercedes – popularnej blogerki modowej, której praca związana jest z ciągłymi podróżami).

Zaproszenie blogerów okazało się strzałem w dziesiątkę: dzięki naszym działaniom zaledwie w ciągu kilku godzin temat wypłat walut z bankomatów Euronet trafił na łamy najpopularniejszych lifestyle’owych portali w kraju, a średni miesięczny procentowy wzrost ilości transakcji notowano w liczbach dwucyfrowych.